Palautusehdot

Flatlay_Kontakt_Unsplash_Retusche

Palautus

Meille on hyvin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi mutta jos haluat palauttaa tuotteen niin kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Huomioithan, että yhtä tilausta kohden voit tehdä ainoastaan yhden maksuttoman palautuksen.

Tuotteiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissa, käyttämättömiä sekä ehjiä ja niissä on oltava tuotetunnukset ja -laput paikoillaan. Palautusoikeus koskee myös vioittuneita tuotteita tai muuten virheellistä toimitusta.

Prym  Consumer Finland Oy:lla on oikeus pidättää palautetun tuotteen hinnasta kohtuullinen osa tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan, mikäli palautettu tuote ei täytä näitä ehtoja. Tuotteen hinnasta tehtävä pidätys arvioidaan tilanteesta riippuen.

1. Ilmoita meille palautuksestasi

Mikäli haluat palauttaa virheellisen, viallisen tai käyttämättömän tuotteen, sovithan Prym Consumer Finland Oy:n kanssa palautuksesta etukäteen yhteydenottolomakkeemme kautta tai sähköpostitse verkkokauppa@prym.com ja merkitsemällä aihekenttään sanan VERKKOKAUPPAPALAUTUS.

Palautuksesta tulee aina ilmoittaa asiakaspalveluumme, jotta voimme varmistua palautuksen rekisteröinnistä.

2. Täytä vapaamuotoinen palautuslomake

Kirjoita lyhyt vapaamuotoinen ilmoitus palautuksesta tai ilmoitus sopimuksen peruuttamisesta.

Ilmoituksessa pitää olla seuraavat tiedot:

  • Nimesi
  • Osoitteesi
  • Puhelinnumerosi
  • Tilausnumero/Kopio lähetyslistasta tai kuitista

3. Pakkaa tuotteet

Pakkaa palautettavat tuote/tuotteet sekä palautuslomake huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen, tai muuhun kestävään pakettiin.

Kirjoita paketin päälle seuraavat tiedot:

Prym Consumer Finland Oy / Verkkokauppapalautus

Huhtimontie 6 B, 04200 Kerava

Huomioithan, että Prym Consumer Finland Oy ei vastaa huolimattomasti pakattujen palautusten vahingoittumisesta.

4. Vie paketti Postin tai Matkahuollon palvelupisteelle

Paketin palauttaminen on sinulle maksutonta. Jätä paketti lähimpään Postin tai Matkahuollon palvelupisteeseen.

Sinun tulee voida todistaa palautuksen lähetys, joten suosittelemme, että säästät palautuksen kuitin.

Sinun on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetät tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua tavaran vastaanotosta.

Maksusuorituksen palauttaminen

Hyvitämme palauttamasi tuotteet maksutapasi mukaisesti mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi varastollamme. Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään takaisin 30 päivän kuluessa. Saat hyvityksestä ilmoituksen sähköpostiisi.

Tuotteen vaihtaminen

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, voit tehdä uuden tilauksen heti verkkokaupasta ja palauttaa haluamasi tuotteen ilmaiseksi.

Toimipaikkapalautukset

Posti ja Matkahuolto säilyttää paketteja 7 vuorokautta jonka jälkeen paketti palautetaan lähettäjälle mikäli sitä ei ole noudettu palvelupisteestä. Kun paketti palautuu meille teemme tilaukselle hyvityksen, toimituskuluja emme kuitenkaan hyvitä vaan ne jäävät asiakkaan maksettavaksi.

Tuotereklamaatiot

Jos olet ostanut tuotteen myymälästä: Ensisijaisesti tuotereklamaatio tehdään aina myymälään, mistä viallinen tuote on ostettu.

Jos olet ostanut tuotteen prym.fi verkkokaupasta: Mikäli olet ostanut tuotteen prym.fi-verkkokaupasta ja tilauksesi on sisältänyt virheellisen, viallisen tai vaurioituneen tuotteen, pyydämme sinua olemaan yhteydessä heti vian havaittuasi tai viimeistään kahden kuukauden sisällä vian huomaamisesta yhteydenottolomakkeemme kautta tai sähköpostitse verkkokauppa@prym.com.

Tarvitsemme 2–3 kuvaa tuotteesta ja siinä olevasta viasta, josta haluat reklamoida. Pyydämme lähettämään kuvat meille sähköpostitse asiakaspalveluumme osoitteeseen verkkokauppa@prym.com.

Käsittelemme jokaisen reklamaation yksilöllisesti ja palaamme sinulle heti, kun olemme tehneet arvioinnin. Säästä kuitti, kunnes reklamaatio on hyväksytty. Hyväksytyn reklamaation yhteydessä me vastaamme toimitus- ja muista kuluista reklamoidun tuotteen osalta.