Usein kysytyt kysymykset

Flatlay_Kontakt_Unsplash_Retusche

UKK

Tilausta koskevat kysymykset

Haluaisin tilata enemmän kuin mitä verkkokaupan varastossa löytyy, miten toimin?

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme verkkokauppa@prym.com ja kerro ennen tilaustasi tuotteen nimeä ja langan väri, niin tarkistamme löytyykö varastostamme lisää kyseistä tuotetta.

Pitääkö minun rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi voidakseni tehdä tilauksen?

Ei tarvitse, voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä. Jos teet tilauksen rekisteröitymättä, yhteystietosi eivät säily verkkokaupassamme, ja sinun pitää syöttää ne uudestaan seuraavan tilauksen yhteydessä.

Miksi minun kannattaa rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi?

Rekisteröitymällä voit hyödyntää parhaiten kaikkia verkkokaupan sinulle tarjoamia ominaisuuksia. Voit seurata lähetystesi tilaa, näet aiemmat ostosi tapahtumahistoriasta, tilaaminen on nopeaa ja vaivatonta, koska omat tietosi ja osoitteet säilyvät muistissa ja muistilistalle siirretyt tuotteet säilyvät omissa tiedoissasi.

Rekisteröityminen säästää aikaasi ja on maksutonta.

Mikä on vähimmäistilausarvo?

Olipa sitten kyse virkkauskoukusta, villakerästä tai jostakin Prym Ergonomic -tuotteestamme – tykkäämme kaikista meidän tuotteistamme. Ja siksi verkkokaupassamme ei ole vähimmäistilausarvoa.

Mistä saan alennuskoodeja?

Löydät mahdollisia alennuskoodeja uutiskirjeistämme. Tilaa Prym-uutiskirjeemme nopeasti ja helposti saadaksesi tarjouksemme ja uutiset sähköpostiisi.

Voit myös löytää alennuskoodeja meidän sosiaalisen median kanavista tai mainonnasta.

Lue aina alennuskoodin lunastusehdot, koska ne saattavat vaihdella. Prym ei tue muissa foorumeissa olevia alennuskoodeja, ne eivät ole meidän valvonnassamme. Ne voivat siis olla kelpaamattomia tai vanhentuneita ja näissä tapauksissa emme voi tarjota sinulle alennusta.

Kuinka voin käyttää alennuskoodini?

Syötä koodi ostoskorissasi ennen tilauksen maksamista.

Kun olet valinnut tuotteet, paina “Maksa” ja voit laittaa ostoskorissasi koodin kohtaan “Alennuskoodi”.

Alennuskoodia ei saa olla käytetty aiemmin eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Koodi pitää syöttää ennen kuin lähetät tilauksen, eikä sitä voida hyvittää tilauksen lähettämisen tai toimittamisen jälkeen

Mitkä maksutavat on käytössä verkkokaupassa?

Verkkokaupassa voit maksaa verkkopankissa, kortilla ja Walley laskulla. Lue tarkempaa tietoa maksamisesta ja maksutavoista täällä.

En ole saanut tilausvahvistusta, mitä teen?

Tilausvahvistus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen muutamia minuutteja tilauksen tekemisen jälkeen. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, suosittelemme aina ensin tarkistamaan, ettei se ole mennyt sähköpostisi roskapostikansioon. Jos et ole saanut tilausvahvistusta voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme pyytääksesi meitä lähettämään tilausvahvistuksesi uudelleen.

Missä voin nähdä tilaukseni tilan?

Voit nähdä tilauksesi tilan asiakastililläsi kohdasta “Toimitus- ja tilaustila”.

Haluan perua tilaukseni tai muuttaa sen sisältöä.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai muuttaa sen sisältöä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme pikimmiten. Kerrothan yhteydenotossasi tilausnumerosi niin autamme sinua muuttamaan tilaustasi mahdollisuuksien mukaan. Huomioithan kuitenkin, että tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä, käsittelyn jälkeen niiden sisältöä ei ole enää mahdollista muuttaa.

Toimitusta koskevat kysymykset

Miten kauan toimitus kestää?

Tilausten toimitusaika on normaalisti 1–3 arkipäivää. Lähetämme sähköpostiisi toimitusvahvistusviestin, kun olemme käsitelleet tilauksesi ja pakettisi on lähdössä meiltä.

Kampanjoiden, kuten esimerkiksi alennusmyyntien aikana ja muissa poikkeustilanteissa toimitusaika saattaa venyä. Pyrimme ilmoittamaan pitkittyneestä toimitusajasta aina selkeästi.

Miksi en voi saada tilaukseni edullisesti kirjekuoressa toimitettuna?

Verkkokaupan toimitustavoissa ei ole valittavissa kirjettä, sillä kirjetoimituksessa ei ole seurantamahdollisuutta.

Kuinka paljon toimituskulut maksavat?

Ilmainen toimitus yli 60 eur tilauksiin noutopisteeseen toimitettuna.

Toimituksen hinta kotiosoitteeseen on 12,90 €, postitoimipisteeseen 6,90 €, pakettiautomaattiin 6,90 € ja pikkupaketti postiluukusta tai laatikkoon 4,90 € (ainoastaan puikoille ja pientarvikkeille). Summa lisätään tilaukseesi valittuasi toimitustavan.

Voinko tilata tuotteita Suomen ulkopuolelle?

Toimitamme tilauksia toistaiseksi vain Manner-Suomeen. Tällä hetkellä emme valitettavasti voi toimittaa Ahvenanmaalle.

Voinko valita, mihin palvelupisteeseen lähetykseni toimitetaan?

Kyllä, näet kaikki osoitettasi lähimmät toimitusvaihtoehdot kassalla syöttäessäsi postinumerosi. Näistä vaihtoehdoista voit valita mieleisesi toimituspaikan. Valintaa ei ole mahdollista muuttaa jälkikäteen.

Miten voin seurata paketin kulkua?

Helposti! Lähetämme sähköpostiisi lähetysvahvistuksen, jossa on lähetystunnus. Voit seurata toimitusta klikkaamalla ”Seuraa lähetystä”.

Voit myös nähdä tilauksesi tilan asiakastililläsi kohdasta “Toimitus- ja tilaustila”.

Palautusta ja reklamaatiota koskevat kysymykset

Onko minulla vaihto- ja palautusoikeus?

Kyllä, kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissa, käyttämättömiä sekä ehjiä ja niissä on oltava tuotetunnukset ja -laput paikoillaan.

Paljonko palautus maksaa?

Yhtä tilausta kohden voit tehdä yhden maksuttoman palautuksen.

Noutamattomasta, palautuvasta lähetyksestä, josta Prym Consumer Finland Oy:lle ei ole ilmoitettu etukäteen, perimme palautusmaksun 10,00€.

Haluan tehdä tuotereklamaation. Kuinka toimin?

Jos olet ostanut tuotteen myymälästä: Ensisijaisesti tuotereklamaatio tehdään aina myymälään, mistä viallinen tuote on ostettu.

Jos olet ostanut tuotteen prym.fi verkkokaupasta: Seuraa alla olevat ohjeet.

Mikäli olet ostanut tuotteen verkkokaupastamme ja tilauksesi on sisältänyt virheellisen, viallisen tai vaurioituneen tuotteen, pyydämme sinua olemaan yhteydessä heti vian havaittuasi tai viimeistään kahden kuukauden sisällä vian huomaamisesta yhteydenottolomakkeemme kautta tai sähköpostitse verkkokauppa@prym.com.

Tarvitsemme 2–3 kuvaa tuotteesta ja siinä olevasta viasta, josta haluat reklamoida. Pyydämme lähettämään kuvat meille sähköpostitse asiakaspalveluumme osoitteeseen verkkokauppa@prym.com.

Käsittelemme jokaisen reklamaation yksilöllisesti ja palaamme sinulle heti, kun olemme tehneet arvioinnin. Säästä kuitti kunnes reklamaatio on hyväksytty. Hyväksytyn reklamaation yhteydessä me vastaamme toimitus- ja muista kuluista reklamoidun tuotteen osalta.

Haluan palauttaa tuotteen. Kuinka toimin?

Mikäli haluat palauttaa prym.fi verkkokaupasta ostetun virheellisen, viallisen tai käyttämättömän tuotteen, sovithan Prym Consumer Finland Oy:n kanssa palautuksesta etukäteen yhteydenottolomakkeemme kautta tai sähköpostitse verkkokauppa@prym.com ja merkitsemällä aihekenttään sanan VERKKOKAUPPAPALAUTUS. Palautuksesta tulee aina ilmoittaa asiakaspalveluumme, jotta voimme varmistua palautuksen rekisteröinnistä.

Mikäli haluat palauttaa käyttämättömän tai viallisen tuotteen, voit lähettää sen takaisin varastollemme näillä tiedoilla:

Prym Consumer Finland Oy / Verkkokauppapalautus

Huhtimontie 6 B

04200 Kerava

Liitä palautukseen mukaan seuraavat tiedot:

  • Nimesi
  • Osoitteesi
  • Puhelinnumerosi
  • Kopio lähetyslistasta/kuitista
  • Palatuslomake tai vapaamuotoinen ilmoitus sopimuksen peruuttamisesta

Sinun tulee voida todistaa palautuksen lähetys, joten suosittelemme, että säästät palautuksen kuitin.

Huomioithan, että yhtä tilausta kohden voit tehdä ainoastaan yhden maksuttoman palautuksen ja että vaihto- ja palautusoikeus koskee vain vahingoittumattomia, käyttämättömiä, avaamattomia ja alkuperäispakkauksessaan olevia myyntikuntoisia tuotteita.

Prym Consumer Finland Oy:lla on oikeus pidättää palautetun tuotteen hinnasta kohtuullinen osa tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan, mikäli palautettu tuote ei täytä näitä ehtoja. Tuotteen hinnasta tehtävä pidätys arvioidaan tilanteesta riippuen. Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään asiakkaalle takaisin 30 päivän kuluessa. Saat hyvityksestä ilmoituksen sähköpostiisi.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta. Prym Consumer Finland Oy ei vastaa huolimattomasti pakattujen palautusten vahingoittumisesta.

Noutamattomasta, palautuvasta lähetyksestä, josta Prym Consumer Finland Oy:lle ei ole ilmoitettu, perimme palautusmaksun 10,00€. Maksu vähennetään palautettavasta hyvityssummasta.

Miten saan rahat palauttamistani tuotteista?

Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa.

Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään takaisin 30 päivän kuluessa. Saat hyvityksestä ilmoituksen sähköpostiisi.