Rekisteröitymällä hyödynnät parhaiten verkkokaupan
sinulle tarjoamia ominaisuuksia. Voit mm. seurata lähetystesi tilaa, näet aiemmat ostosi tapahtumahistoriasta ja muistilistalle siirretyt tuotteet säilyvät omissa tiedoissasi. Tilaaminen on jatkossa vaivatonta, kun tietosi ovat valmiiksi verkkokaupan rekisterissä.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme verkkokauppa@prym.com
ja kerro meille tuotteen nimi ja väri, niin tarkistamme, löytyykö varastostamme lisää kyseistä tuotetta. Olemme sinuun yhteydessä.

Tilausvahvistus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen pian tilauksen tehtyäsi. Jos se ei saavu, suosittelemme aina ensin tarkistamaan, jos se löytyisi sähköpostisi roskapostikansiosta. Jos se ei ole sielläkään, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Voit nähdä tilauksesi tilan asiakastililläsi kohdasta “Toimitus- ja tilaustila”.

Tilausten toimitusaika on normaalisti korkeintaan 3 arkipäivää. Lähetämme sähköpostiisi toimitusvahvistusviestin, kun olemme käsitelleet tilauksesi ja pakettisi on lähdössä.

Kampanjoiden, kuten esimerkiksi alennusmyyntien aikana ja muissa poikkeustilanteissa toimitusaika saattaa kuitenkin venyä. Pyrimme ilmoittamaan pitkittyneestä toimitusajasta aina selkeästi.

Verkkokaupan toimitustavoissa ei ole valittavissa kirjettä, sillä kirjetoimituksessa ei ole seurantamahdollisuutta.

Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 60 euron tilauksiin
noutopisteeseen toimitettuna.

Toimituksen hinta kotiosoitteeseen on 12,90 € ja
postitoimipisteeseen sekä pakettiautomaattiin 6,90 €. Summa lisätään
tilaukseesi toimitustavan valittuasi.

Valitettavasti emme tarjoa mahdollisuutta noutaa tilattuja tuotteita Keravan varastostamme.

Lähetämme sähköpostiisi lähetysvahvistuksen, jossa on lähetystunnus. Voit seurata toimitusta klikkaamalla ”Seuraa lähetystä”.

Voit myös nähdä tilauksesi tilan asiakastililläsi kohdasta “Toimitus- ja tilaustila”.

Kyllä, näet kaikki osoitettasi lähimmät toimitusvaihtoehdot kassalla syöttäessäsi postinumerosi. Näistä vaihtoehdoista voit valita mieleisesi toimituspaikan. Valintaa ei ole mahdollista muuttaa jälkikäteen.

Toimitamme tilauksia toistaiseksi vain Manner-Suomeen. Tällä hetkellä emme valitettavasti voi toimittaa Ahvenanmaalle.

Verkkokaupassa voit maksaa verkkopankissa, maksukortilla ja Walley laskulla. Lue tarkempaa tietoa maksamisesta ja maksutavoista täällä.

Tilaamalla uutiskirjeemme ja seuraamalla meitä somessa saat
tarjouksemme ja pääset hyödyntämään alennuskoodien etuja heti kun niitä tulee.

Lue aina alennuskoodin lunastusehdot, sillä ne vaihtelevat. Prym ei tue muissa foorumeissa olevia alennuskoodeja.

Kun olet valinnut tuotteet, paina “Maksa” ja kirjoita koodi
ostoskorissasi kohtaan “Alennuskoodi”.

Alennuskoodin voi käyttää vain kerran. Koodi tulee
syöttää ennen tilauksen lähettämistä.

Emme voi hyvittää koodin mukaista alennusta tilauksen lähettämisen
tai toimittamisen jälkeen. Alennuskoodia ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Myymälästä ostetut tuotteet: Tee reklamaatio aina ensisijaisesti myymälään, josta viallinen tuote on ostettu.

Prym.fi-verkkokaupasta ostetut tuotteet: Jos verkkokaupastamme ostamasi tuote on virheellinen, viallinen tai vaurioitunut, ota meihin yhteyttä heti vian havaittuasi yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla verkkokauppa@prym.com.

Lähetä meille sähköpostiviestisi mukana 2–3 kuvaa reklamoitavasta tuotteesta ja siinä olevasta viasta.

Käsittelemme jokaisen reklamaation yksilöllisesti ja palaamme
sinulle heti, kun olemme tehneet arvioinnin. Säästä kuitti, kunnes reklamaatio on hyväksytty. Hyväksytyn reklamaation yhteydessä vastaamme toimitus- ja muista kuluista reklamoidun tuotteen osalta.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai muuttaa sen sisältöä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita tilausnumerosi. Pyrimme muuttamaan tilaustasi mahdollisuuksiemme mukaan. Huomioithan, että tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä ja käsittelyn jälkeen niiden sisältöä ei ole enää mahdollista muuttaa.

Kyllä, kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on
Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissa, käyttämättömiä sekä ehjiä ja niissä on oltava tuotetunnukset ja -laput paikoillaan.

Yhtä tilausta kohden voit tehdä yhden maksuttoman palautuksen.

Noutamattomasta palautuvasta lähetyksestä, josta Prym Consumer Finland Oy:lle ei ole etukäteen ilmoitettu, perimme palauttamisesta koituneet postikulut.

Jos haluat palauttaa virheellisen, viallisen tai käyttämättömän tuotteen, sovi Prym Consumer Finland Oy:n kanssa palautuksesta etukäteen yhteydenottolomakkeellamme tai sähköpostilla verkkokauppa@prym.com. Valitse aihekenttään otsikoksi
VERKKOKAUPPAPALAUTUS.

 Jos teet ilmoituksen sähköpostilla, varmista että viestistäsi löytyvät alla olevat tiedot. Tietoturvasyistä emme
etsi ja käsittele palautusta pelkällä nimellä.

  • Tilausnumero
  • Palautuksen syy
  • Nimesi
  • Osoitteesi 
  • Puhelinnumerosi

Liitä mukaan myös kopio lähetyslistasta tai kuitista, jos mahdollista.

Palautuksesta tulee aina ilmoittaa asiakaspalveluumme, jotta se on rekisteröitynä järjestelmässämme.

Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti kuljetusta
kestävään pakettiin. Liitä mukaan tilauksesi mukana tullut lähetysluettelo ja tuloste meille lähettämästäsi viestistä – tai vähintään tilausnumero sekä omat yhteystietosi, jotta osaamme yhdistää palautuneet tuotteet oikeaan tilaukseen.

Kirjoita paketin päälle alla olevat tiedot ja vie se Postin tai Matkahuollon palvelupisteelle.

Prym Consumer Finland Oy /
VERKKOKAUPPAPALAUTUS

Huhtimontie 6 B, 04200 Kerava

Huomioithan, että yhtä tilausta kohden voit tehdä
ainoastaan yhden maksuttoman palautuksen ja että vaihto- ja palautusoikeus koskee vain vahingoittumattomia, käyttämättömiä, avaamattomia ja alkuperäispakkauksessaan olevia myyntikuntoisia tuotteita.

Prym Consumer Finland Oy:lla on oikeus pidättää
palautetun tuotteen hinnasta kohtuullinen osa tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan, mikäli palautettu tuote ei täytä edellä mainittuja ehtoja. Tuotteen hinnasta tehtävä pidätys arvioidaan tilannekohtaisesti. Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään asiakkaalle takaisin 30 päivän kuluessa. Saat hyvityksestä ilmoituksen sähköpostiisi.

Prym Consumer Finland Oy ei vastaa huolimattomasti
pakattujen palautusten vahingoittumisesta.

Noutamattomasta palautuvasta lähetyksestä, josta Prym
Consumer Finland Oy:lle ei ole ilmoitettu, perimme lähetyksestä aiheutuneet kulut. Maksu vähennetään palautettavasta hyvityssummasta.

Hyvitämme palauttamasi tuotteet maksutapasi mukaisesti mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi varastollamme. Hyväksytty palautus
hyvitetään viimeistään 30 päivän kuluessa. Saat hyvityksestä ilmoituksen sähköpostiisi.